Informasjon til lærere og veiledere om vurdering av praksis i sykepleiestudier

I bachelorprogrammet i sykepleie vurderes studentenes gjennomføring av praksis digitalt. På denne siden finner du informasjon du trenger når du har studenter i praksis i sykepleiestudiet på UiA.

Her finner du studieplan, husk å velge det riktige kullet

Vurderingsskjema

Praksislærerne har ansvar for å fylle ut vurderingsskjemaene. Vurderingsskjemaene er tilgjengelige ca. en uke før første vurdering.

Studentenes egenvurdering

I praksisemnene skal studentene skrive inn vurdering av seg selv. Studentene skal skrive inn egenvurderingen før vurderingssamtalene. Praksislærer skal få tilsendt varsel om at skjemaet er fylt ut på e-post.

Arbeidskrav og plan for praksis

Annen dokumentasjon knyttet til praksis

Veiledning for bruk av det digitale vurderingsskjemaet

En liten tekst

Vurderingsskjema for nedlasting (reserveløsning).

Bruk av digitale skjema er avhengig at det er forbindelse til Internett. Dersom det ikke er forbindelse, skal du bruke et word-basert skjema. Alle praksislærere blir bedt om å laste disse skjemaene ned til sin bærbare PC.

Publisert 5. apr. 2024 - Sist endret 27. juni 2024