-
Selås, Magnhild & Skattør, Tone Helene
(2024).
Korleis kan barnehagen arbeide med tidleg litterasitet-som-hending? .
-
Selås, Magnhild
(2024).
Språk og utdanning.
-
Selås, Magnhild
(2024).
Språk og Noonan syndrom.
Norsk tidsskrift for logopedi.
ISSN 0332-7256.
2,
s. 16–22.
Fulltekst i vitenarkiv
-
Selås, Magnhild
(2024).
Språkferdigheitar og Noonan syndrom.
-
Selås, Magnhild & Skattør, Tone Helene
(2023).
Leik, danning og litterasitet.
I Selås, Magnhild & Skattør, Tone Helene (Red.),
Leik i norskfaget.
Fagbokforlaget.
ISSN 9788245040203.
s. 53–70.
-
Selås, Magnhild & Skattør, Tone Helene
(2023).
Eigarskap og styring av leiken.
I Selås, Magnhild & Skattør, Tone Helene (Red.),
Leik i norskfaget.
Fagbokforlaget.
ISSN 9788245040203.
s. 37–51.
-
Selås, Magnhild & Skattør, Tone Helene
(2023).
Leiken og skulen.
I Selås, Magnhild & Skattør, Tone Helene (Red.),
Leik i norskfaget.
Fagbokforlaget.
ISSN 9788245040203.
s. 17–36.
-
Skattør, Tone Helene & Selås, Magnhild
(2023).
Fri leik som inngang til læring og språklæring.
-
Selås, Magnhild
(2023).
Metalinguistic awareness in children in a conservative dialect area.
-
Selås, Magnhild & Skattør, Tone Helene
(2023).
Lektor Lomsdalens innfall - norsk skole i bredt format. Selås og Skattør om leik i norskfaget.
[Internett].
https://lektorlomsdalen.no/2023/12/ll-546-selas-og-skattor-o.
-
Halverson, Sandra Louise & Selås, Magnhild
(2023).
Norsk fagspråk må telle på CVen.
Khrono.
-
Selås, Magnhild & Skattør, Tone Helene
(2023).
Leik i norskfaget.
-
-
Selås, Magnhild
(2022).
Moderne vallemål slik det blir brukt i barnehagane i Valle, Setesdal.
-
Selås, Magnhild
(2022).
Dialect changes in Valle, southern Norway – dialect death as we speak? .
-
Selås, Magnhild
(2022).
Norsk fagspråk fremjar demokrati.
Fædrelandsvennen.
ISSN 0805-3790.
-
Selås, Magnhild
(2022).
Moderne vallemål .
-
Selås, Magnhild
(2022).
Framvandrarane.
-
Schulte, Michael & Selås, Magnhild
(2021).
Serien Framvandrerne (Beforeigners) og norskfaget. Nokre betraktningar om bruken av språk og runer.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
s. 42–47.
-
Selås, Magnhild
(2021).
Om håndskrift.
[Radio].
NRK Sørlandet.
-
Selås, Magnhild
(2020).
Litt om vegårsheidialekten.
-
Selås, Magnhild
(2020).
Budsjett av dimensjonar, eller pengar spart? .
Agderposten.
ISSN 0805-3723.
-
Ulland, Gro; Selås, Magnhild & Jensen, Renate
(2020).
Innledning.
I Ulland, Gro & Jensen, Renate (Red.),
Ord og begreper i klasserommet .
Fagbokforlaget.
ISSN 9788245025125.
s. 11–19.
-
Selås, Magnhild
(2020).
Ordlæring i eit begynnarperspektiv.
I Ulland, Gro & Jensen, Renate (Red.),
Ord og begreper i klasserommet .
Fagbokforlaget.
ISSN 9788245025125.
s. 21–40.
-
Gujord, Ann-Kristin Helland; Neteland, Randi & Selås, Magnhild
(2019).
Learning to ask questions in Norwegian L1 and L2.
-
-
Gujord, Ann-Kristin Helland; Neteland, Randi & Selås, Magnhild
(2018).
Innlæring av spørsmålstypar i norsk som første- og andrespråk.
-
Gujord, Ann-Kristin Helland; Neteland, Randi & Selås, Magnhild
(2018).
Framvekst av syntaks i tidleg andrespråksutvikling .
-
Bugge, Edit; Selås, Magnhild & Gujord, Ann-Kristin Helland
(2017).
Språket i bruk.
I Selås, Magnhild & Gujord, Ann-Kristin Helland (Red.),
Språkmøte i barnehagen.
Fagbokforlaget.
ISSN 9788245020823.
s. 63–94.
-
Cejka, Dagmar Andrea; Gujord, Ann-Kristin Helland & Selås, Magnhild
(2017).
Ein mangfaldig barnehage.
I Selås, Magnhild & Gujord, Ann-Kristin Helland (Red.),
Språkmøte i barnehagen.
Fagbokforlaget.
ISSN 9788245020823.
s. 9–33.
-
Neteland, Randi; Bugge, Edit; Selås, Magnhild & Cejka, Dagmar Andrea
(2017).
Multilingual Norwegian kindergartens.
-
Cejka, Dagmar Andrea; Selås, Magnhild; Bugge, Edit; Neteland, Randi & Gujord, Ann-Kristin Helland
(2016).
The Linguistic Climate in a Multilingual Kindergarten in Norway.
-
Selås, Magnhild & Selås, Magnhild
(2016).
Speech production and speech perception in children aged six with cleft lipo and/or palate.
-
Selås, Magnhild & Selås, Magnhild
(2016).
Langugage skills in Noonan Syndrom.
-
Selås, Magnhild & Selås, Magnhild
(2016).
Language skills in Noonan Syndrom.
-
-
Selås, Magnhild & Helland, Wenche A
(2015).
Pragmatiske språkvanskar hos barn med Noonans syndrom.
-
Bugge, Edit; Gujord, Ann-Kristin Helland; Neteland, Randi & Selås, Magnhild
(2015).
Språkleg praksis i ein multikulturell barnehage.
-
Selås, Magnhild
(2015).
Språkferdigheitar hos barn og unge med leppe-kjeve-ganespalte.
-
Selås, Magnhild
(2015).
Språket til barn og unge med Noonan syndrom.
-
Helland, Turid; Morken, Frøydis; Jones, Lise Øen; Helland, Wenche A. & Selås, Magnhild
(2015).
Early detection of children at risk of school failure caused by language impairment.
-
Selås, Magnhild
(2013).
Språk og Noonan syndrom.
-
Selås, Magnhild
(2013).
Språkleg kompetanse hos barn med Noonan syndrom.
-
Selås, Magnhild & Kristoffersen, Kristian Emil
(2012).
Språkutviklinga til eit barn med Noonans syndrom.
-
Selås, Magnhild
(2012).
Korleis barn lærer å seie grønn, blå, snø og spade.
Barnehagefolk.
ISSN 1500-6905.
s. 36–40.
-
Selås, Magnhild
(2011).
Den skrivande førskulelæraren.
-
Selås, Magnhild & Gulbrandsen, Morten Stenseng
(2011).
-Dialektbruk i film og tv øker barns språkforståelse.
Q-barnekultur.
-
Selås, Magnhild
(2011).
Presentasjon av moderne islandsk.
-
Selås, Magnhild
(2011).
barns tileigning av konsonantgrupper.
-
Selås, Magnhild
(2011).
Språkutviklinga til eit barn med Noonan Syndrom.
-
Selås, Magnhild
(2010).
Sosiolingvistiske strukturar i vest-Norden.
-
Selås, Magnhild
(2010).
Språktesting i barnehagane Presentasjon i Utdanningsforbundet avd Bergen.
-
Selås, Magnhild
(2010).
Tileigning av konsonantgrupper.
Vis sammendrag
Ein presentasjon av korleis 29 norske barn lærer seg konsonantgrupper i begynnelsen av ord: slange, stein, sko, brun osv.
-
Selås, Magnhild
(2010).
Barns tileigning av konsonantgrupper.
Vis sammendrag
Artikkelen undersøker korleis små barn tileignar seg konsonantgrupper som begynner på s. Undersøkinga tar utgangspunkt i 29 intervju med små barn, og grupperer konsonantgruppene etter sonoritet og artikulasjonsstad for konsonantane.
-
Selås, Magnhild
(2010).
Intervju om barnespråk.
Vis sammendrag
Presentasjon av funn i ei undersøking av barns språktileigning
-
Selås, Magnhild
(2009).
Soziolinguistische Bibliographie europäischer Länder für 2007 Sociolinguistic Bibliography of European Countries for 2007, Blbliographie sociolinguistique des pays européens pour 2007.
I Ammon, Ulrich (Red.),
Sociolinguistica. Internationales Jahrbuch für Europäische Soziolinguistik 23/2009.
Max Niemeyer.
ISSN 978-3-484-60586-2.
s. 182–289.
-
Selås, Magnhild
(2008).
Soziolinguistische Bibliographie europäischer Länder für 2006 Sociolinguistic Bibliography of European Countries for 2006, Bibliographie sociolinguistique des pays européens pour 2006,
sociolinguistica.
Max Niemeyer.
ISSN 9783484605282.
s. 209–308.
-
Selås, Magnhild
(2003).
Dialektal variasjon og endring aust på Agder : beskrive og forklart ved to språklege variablar.
Universitetet i Bergen.
ISSN 8249702034.