Barnespråkstilegning, fonologi, kommunikasjon, språkvanskar, nordiske språk
Underviser for tida mest i diverse språklege emne i både barnehagelærarutdanninga og lærarutdanninga, i tillegg til og master i barnehagekunnskap. Har tidlegare undervist på master i logopedi, i vestnordisk og austnordisk osv. ved UiB og UiS.
Universitetet i Stavanger, Moskva Statsuniversitet, Universitetet i Bergen, Universitetet i Agder
Språkinnlæring, språkvanskar, språkhistorie, begynnaropplæring, literacy, sosiolingvistikk, dialektologi
Språktileigning i fleirspråklege barnehagar
Selås, M., & Helland, W. A. (2016). Pragmatic language impairment in children with Noonan syndrome. Clinical Linguistics & Phonetics, 30(11), 899-910.
Selås, M. og Helland Gujord, A.-K. (2017).Språkmøte i barnehagen. Bergen: Fagbokforlaget
Breivega, K. og Selås, M. (2018). Skriveboka. Oslo: Det norske Samlaget.
Gujord, A. K. H., Neteland, R., & Selås, M. (2018). Framvekst av morfologi, syntaks og ordforråd i tidleg andrespråksutvikling–ein longitudinell kasusstudie. NOA-Norsk som andrespråk, (1-2).
Selås, M., & Neteland, R. (2019). Norwegian children's acquisition of the dialect feature r. RASK.
Selås, M. (2020). Ordlæring i eit begynnarperspektiv. I: Ulland og Jensen (red.): Ord og begreper i klasserommet. Bergen: Fagbokforlaget.
Sist endret: 13.01.2021 12:01