I 2019-2023 er 50% av stillinga mi knytt til funksjon som prodekan for forsking ved Fakultetet for humaniora og pedagogikk.
Hausten 2020–2023 deltar eg (50 %) i eit NFR-støtta forskingsprosjekt (FINNUT) om kritisk lesing og skriving i norskfaget på ungdomstrinnet (CritLit).
Mi eiga forsking dreier seg særleg om multimodal, visuell og digital kommunikasjon, dels i tilknyting til utdanningsfeltet og dels meir allmennt. Eg har tidligare undervist og rettleia på mange emne i studietilbodet til Institutt for nordisk og mediefag, særleg masterprogrammet i samfunnskommunikasjon og i ulike norskfaglege emne i lærerutdanningane.
Medredaktør for tidsskriftet Visual Communication, SAGE (2017–2020).
Deltakar i forskingsprosjektet "CritLit - Critical Literacy in a digital and global textual world", leia av USN. Støtta av NFR, sept 2020–2023.
Medlem av forskingsgruppene Utdanningstekst og Medie- og kommunikasjonsforskingsgruppa ved Fakultetet for humaniora og pedagogikk, UiA. Leiar for Utdanningstekst i perioden 2015–2019.
Leiar for prosjektet "Evalueringstekst" (2017-2018).
Medleiar av forskingsprosjekt om "Social Media as Semiotic Technology" i samarbeid med Senter for multimodal kommunikasjon ved Syd-Dansk Universitet. (2015–2018).
Deltakar i forskingsprosjektet "DigiGLU – Digital tekstkompetanse og bruk av læringsressurser i ny grunnskolelærerutdanning", støtta av Uglandsfondet 2013–2015.
Deltakar i forskingssatsninga "MULTIKUL– Multimodalitet og kulturendring", UiA, 2011–2015.
Deltakar i forskingsprosjektet Multimodalitet, sjanger og design, støttet av NFR, 2007–2011.
Hovudtillitsvalgd for Utdanningsforbundet ved UiA (2016–2018) og plasstillitsvalgd ved Fakultet for humaniora og pedagogikk (2014–juni 2019).
Multimodalitet, diskursanalyse, lærerutdanningsforskning, literacy, kommunikasjon i barnehage og skole, semiotisk teknologi, sosialsemiotikk, sosiale medier.
Sist endret: 4.09.2020 15:09