Monika Øgård
Doctoral Research Fellow
Department of Education
- monika.ogard@uia.no
- Phone
- +47 38141745
- Mobile phone
- +4741213047
Office
E1222 (Universitetsveien 25, 4630 Kristiansand, Norway)
Publications
-
Johannesen, Hedvig Skonhoft; Kverneggen, Kari-Anne Helleberg & Øgård, Monika (2022). Læring på tvers: Hvordan kan yrkesfaglæreren legge til rette for boundary learning for elever i arbeidslivspraksis? Nordic Journal of Vocational Education and Training. ISSN 2242-458X. 12(1), p. 51–75. doi: 10.3384/njvet.2242-458X.2212151. Full text in Research Archive Show summary
-
Øgård, Monika (2024). Yrkesfaglig fordypning: Muligheter, elevens rolle og vurdering i faget .
-
Øgård, Monika; Bjelland, Aina & Henriksen, Linn Wenche Topstad (2023). Vurdering, metoder og utviklingsarbeid.
-
Øgård, Monika; Bjelland, Aina & Henriksen, Linn Wenche Topstad (2023). Profesjonsfellesskap og vurdering i skolen.
-
Øgård, Monika (2023). Vurdering og elevmedvirkning.
-
Kostøl, Elin Marie Frivold; Matre, Marianne Engen; Schønberg, Hilde Wallerud; Øgård, Monika; Lund, Ingrid & Haldammen, Eva Nordby [Show all 32 contributors for this article] (2023). Stopp nedbemanningen i skolen. Fædrelandsvennen. ISSN 0805-3790.
-
Øgård, Monika & Kari-Anne, Kverneggen (2023). Yrkesfaglig fordypning: muligheter og handlingsrom Kurs Sørlandske lærerstevne .
-
Øgård, Monika (2023). Hvordan kan vurdering utøves i yrkesfaglig fordypning slik at den blir en integrert del av elevenes opplæring? Fagdag Menn i Helse.
-
Øgård, Monika & Hillen, Prof. Andrea Stefanie (2022). Experiences made with ‘subject matter assignments’ as boundary objects in VET education .
-
Kverneggen, Kari-Anne Helleberg & Øgård, Monika (2021). Nå må skole og arbeidsliv stille opp for yrkesfagelevene . Fædrelandsvennen. ISSN 0805-3790.
-
Kverneggen, Kari-Anne Helleberg & Øgård, Monika (2021). 'Boundary learning' mellom læringskontekstene bedrift og skole.
Published
Apr. 16, 2024 11:14 AM