Norwegian version of this page

Publications

  • Halvorsen, Linda Cecilie (2023). Physically active lessons as a teaching method for inclusion in music education: An autoethnographic study on how teaching methods are contributions or barriers to inclusion, Education as an impulse for social inclusion. The Ignacy Jan Paderewski Academy of Music in Poznań. ISSN 978-83-65727-79-4. p. 163–198.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2022). Lekcje aktywne fizycznie jako inkluzywna metoda nauczania w edukacji muzycznej: autoetnograficzne studium przypadku, Edukacja jako impuls do społecznej inkluzji. Akademia Muzyczna im. I.  J. Paderewskiego w Poznaniu. ISSN 978-83-65727-68-8. p. 159–194.

View all works in Cristin

  • Balsnes, Anne Haugland & Halvorsen, Linda Cecilie (2021). Historier om den klassiske musikken. Musikkhistorie for barn og unge . Musikkforlagene. ISBN 978-82-91379-59-3. 224 p.

View all works in Cristin

  • Halvorsen, Linda Cecilie (2024). Prestasjonsforberedelse - Trygg på scenen.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2024). Om utvikling av noteopplæring i lys av fysisk aktiv læring til bruk for kulturskoleelever.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2024). Inkludering i kulturskolen.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2022). Historier om den klassiske musikken. Et konsertforedrag med elever fra Stjørdal kulturskole.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2022). Fysisk aktiv læring i musikkliteracy. Notelæring som en kroppslig aktivitet.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2022). Musikkhistorie og lytting som en del av musikkfaget.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2021). Crisis in music education or long-awaited opportunity of exploring future ways of teaching?
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2021). Fysisk aktiv læring i musikkliteracy som undervisningsmetode for kulturskoleelever.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2020). Digital undervisning sett i lys av elev-lærer-relasjonen.

View all works in Cristin

Published Apr. 16, 2024 11:16 AM - Last modified Apr. 16, 2024 11:16 AM