University of Hawaii Maui College

Study Abroad
Type
Studier
Bildet viser studenter som går på gresset forbi et av byggene på campus. Det er sol, blå himmel og palmer i bakgrunnen.

Foto: Hawaii.edu

Om studiestedet

By
Maui
University of Hawaii Maui College

Mer om destinasjonen

University of Hawaiʻi Maui College (UHMC) er en offentlig høyskole i Kahului, Hawaii på øya Maui. Det er en av ti grener av University of Hawaiʻi-systemet og er akkreditert av Western Association of Schools and Colleges. I tillegg til hovedcampus i Kahului, driver UHMC også brannutdanningssentre i Maui County: Lahaina Education Center i Lahaina og Hāna Education Center i Hāna; Molokai utdanningssenter på øya Molokaʻi; og Lānai Education Center på øya Lānaʻi.

Antall plasser: 2 gratisplasser

Opptakskrav

Du må være registrert på et studieprogram på UiA og ha avlagt minimum 60 studiepoeng innen du drar på utveksling. I beskrivelsen av ditt studieprogram vil du finne mer informasjon om andre eventuelle krav for å søke om utveksling.

Studiepoeng og emner

Slik søker du

Søknadsfrister:

• 10. februar for utveksling i høstsemesteret eller hele studieåret
  • 10. september for utveksling i vårsemesteret

Mer informasjon om utveksling og søknadsprosessen

Disse studieprogrammene tilbyr utveksling til University of Hawaii Maui College