Ønsker du mer kunnskap om kundeorientering, merkevareledelse og styring av markedsføringsfunksjoner?
Kundeorientert markedsføring er et «hands-on» kurs rettet mot ledere, mellomledere eller fremtidige ledere i små og mellomstore virksomheter. Kurset fokuserer på effektiv styring og bærekraftig merkevarebygging i tider med sosiale medier, og har en kundefokusert forankring.
Kursets innhold er bygd opp rundt tre moduler:
Etter gjennomført kurs skal du kunne:
Tre samlinger à to dager over ett semester, med forelesninger, gjesteforelesninger, case og gruppediskusjoner. Nettstøttet undervisning.
Undervisningsspråk: Engelsk og norsk
Litteratur: Engelsk og norsk
Bachelorgrad eller tilsvarende utdanning av minst 180 studiepoengs omfang og minst to års relevant yrkespraksis etter avsluttet utdanning.
Nærmere informasjon i henhold til utfyllende regler for opptak til Executive master of Business Administration.
Det anbefales gode kunnskaper i engelsk.
Løpende opptak
Dette kurset har løpende opptak. «Først til mølla»-prinsippet gjelder dersom du er kvalifisert i henhold til opptakskrav.
NB! Det stenges for søking når kurset er fullt.
Svar på opptak sendes i starten av hver måned. Du må likevel beregne minimum 14 dager fra du søker til du får svar. Det er viktig at du laster opp relevant dokumentasjon (utdanning/praksis/etc) innen 3 virkedager etter søknaden er sendt inn.
I tillegg til studieavgiften må du betale lovpålagt semesteravgift til Studentsamskipnaden og utgifter til pensumlitteratur.
Samlinger høst 2022:
Det legges opp til at de fysiske samlingene gjennomføres uten streaming. For å få størst mulig utbytte av studietilbudet er det derfor viktig at du møter til samlingene og deltar aktivt i undervisningen.
Eksamen:
En ukes hjemmeeksamen i gruppe (inntil 3 personer) gjennomføres 23.- 30. november.
Fagansvarlig:
Handelshøyskolen ved UiA, Institutt for strategi og ledelse.
Videre studier:
Tilbudet kan tas som enkeltkurs, eller innpasses som obligatorisk emne i studiet Executive Master of Business Administration
1. mars – 1. juni 2022
«Først til mølla»-prinsippet gjelder dersom du er kvalifisert i henhold til opptakskravet.
Det stenges for søking når tilbudet er fulltegnet.
kr 20.000