SK-101 Skolebibliotekkunnskap 2: Barne- og ungdomslitteratur
- Studiepoeng:
- 30
- Ansvarlig avdeling:
- Fakultet for humaniora og pedagogikk
- Undervisningssemester:
- Haust
- Undervisningsspråk:
- Norsk.
- Varigheit:
- 2 semester
Emnet er knytt til følgjande studieprogram
- Skolebibliotekkunnskap, bachelorprogram
- Skolebibliotekkunnskap 2: Barne- og ungdomslitteratur
Undervisningsspråk
Norsk.Innhald
Studiet har to hovudtema:
• Nyare litteratur for barn og unge
• Leseutvikling og litteraturformidling
Læringsutbytte
Kunnskap
Etter fullført emne skal studenten
-
ha kunnskap om ulike sjangrar og teksttypar i fiksjonslitteratur for barn og unge, og ulike analytiske innfallsvinklar til slik litteratur
-
ha kunnskap om ulike typar fagtekstar for barn og unge og ulike analytiske innfallsvinklar til slike tekstar
-
ha kunnskap om ulike former for teori knytt til barne- og ungdomslitteraturen
-
ha kunnskap om film og andre visuelle tekstar for barn og ungdom
-
ha kunnskap om barn og unges lesepraksis og om undervisning i og formidling av barne- og ungdomslitteratur
-
ha kunnskap om vurdering av litteratur for barn og unge
Ferdigheiter
Etter fullført emne skal studenten
-
kunne analysere og vurdere barne- og ungdomslitteratur og andre tekstar for barn og unge, med basis i teori om slike tekstar
-
kunne formidle og undervise i barne- og ungdomslitteratur og andre tekstar for barn og unge
Generell kompetanse
Etter fullført emne skal studenten
-
kunne sjå nye moglegheiter for formidling av og undervisning i fiksjonstekstar og fagtekstar for barn og unge, i og i tilknyting til skolebiblioteket
Vilkår for å gå opp til eksamen
Studentane må ha fått godkjent fire obligatoriske arbeidskrav i emnet. Oversikt over desse vil bli gitt ved studiestart.
Undervisnings- og læringsformer
Studiet er organisert som eit nettstudium, på deltid over to semester. Det er eit integrert studium, og det blir gitt undervisning i dei to hovudtema i begge semester. Hovuddelen av undervisning og rettleiing føregår på ei digital læringsplattform. Studentane vil møte både førelesingar, bakgrunnsstoff, referansar og problemstillingar til diskusjon. To frivillige fellessamlingar, éi i kvart semester, blir arrangerte i Kristiansand. På samlingane er det både førelesingar om faglege emne og ekskursjonar til skolebibliotek. Emnet har eit forventa arbeidsomfang på 800 timer.
Studentevaluering
Emneansvarleg avgjer i samråd med studenttillitsvald evalueringsform og om emna skal ha midtvegs- eller sluttevaluering i tråd med kvalitetssystemet kapittel 4.1.
Eksamen
Det blir gitt éin samanfattande, gradert karakter. Denne karakteren byggjer på følgjande to komponentar (vektlegging oppgitt i parentes):
-
individuell, skriftleg heimeeksamen på 14 dagar knytt til nyare litteratur for barn og unge (2/3)
-
individuell, skriftleg eksamen under tilsyn på 6 timar, knytt til leseutvikling og litteraturformidling (1/3)
Begge eksamensdelane blir arrangert i vårsemesteret; eksamenen på 6 timar vanlegvis tidleg i vårsemesteret og heimeeksamen i slutten av semesteret.
Reduksjon i studiepoeng
Innhaldet i dette emnet blir dekt heilt eller delvis av anna emne. Blir tatt eitt av desse emna i tillegg, blir studiepoenga reduserte som følgje:
Emne | Studiepoengreduksjon |
---|---|
SK-901 – Skolebibliotekkunnskap 2: Barne- og ungdomslitteratur | 30 |