Jump to main content

Har du studert ved HiA, ADH eller AID? Da er du UiA-alumn

Universitetet i Agder er ett av Norges nyeste universiteter, men røttene spenner over mer enn 190 års historie. Alle utdannings-institusjonene som i dag utgjør UiA er velkommen til alumni-nettverket vårt.

Bilde av studenter

Tidligere utdanningsinstitusjoner

Høyskolen i Agder

Agder distriktshøgskole

Sørlandet tekniske skole

Agder Ingeniør- og distrikshøgskole

Agder Musikkkonservatorium

Kristiansand Lærerhøgskole

Kristiansand, Vest-Agder eller Arendal sykepleierhøgskole

Har du tatt utdanning ved en av de overstående utdanningene, kan du registrere deg som UiA-alumn.

På grunn av personvernhensyn blir man ikke automatisk medlem av UiA Alumni, selv om man har studert ved UiA eller en av forløperne. Som alumn må du derfor aktivt registrere deg, og velge hvilken kontakt og samarbeid du ønsker fra UiA Alumni. Da vil du motta invitasjoner og informasjon relevante for deg.

Det er gratis å være medlem, og du kan når som helst melde deg ut.

Registrer deg

Hvordan registrere seg:

Merk at alumner fra studier noe tid tilbake ikke alltid automatisk godkjennes og tildeles studier etter verifiseringen av ID. Du vil motta epost når vi har fått validert deg manuelt og tildelt deg riktig utdanning. Da logger du inn for å legge inn arbeidssted, adresse og hvilken informasjon og invitasjoner du ønsker å motta fra UiA Alumni.

Hvorfor du bør registrere deg

Gjennom UiA Alumni kan du holde kontakten med studievenner og forelesere. Du kan også få nye bekjentskaper og samarbeidspartnere.

Du kan inviteres til faglige arrangementer, hvor du får påfyll av kunnskap.

Det er en fin mulighet til å vise seg frem i nettverket, få nye jobbmuligheter, og rekruttere dyktige kolleger til sitt selskap. Flere av arrangementene er også åpne for nåværende studenter, og da har du mulighet til å identifisere dyktige studenter som kan passe til stillinger eller samarbeid for din bedrift.

Her kan du lese mer om fordelene ved å være med i UiA Alumni.