Jump to main content

Digitalt nettverk

Regjeringen har innført strenge tiltak for å hindre koronasmitte. UiA Alumni satser derfor ekstra på digitale nettverksgrupper i denne perioden.

Bilde fra tidligere alumnitreff

Regjeringen har innført strenge tiltak for å hindre koronasmitte. En konsekvens av situasjonen er at UiAs studiesteder er stengte til og med torsdag 26. mars for studenter og besøkende. Alle UiA Alumnis planlagte arrangementer for denne våren er avlyst eller utsatt, men vi håper å gjennomføre høsten som normalt.

UiA Alumni har ønsket å opprette digitale nettverksgrupper, og med den endrede situasjonen vi har kommet i har vi startet dette arbeidet. Du som er registrert som alumn vil få lenke på epost til nettverksgruppen som passer deg basert på hva du har studert eller studerer ved UiA. Du kan også finne en oversikt over gruppene her (oppdateres fortløpende).

Dersom du ønsker å ta initiativ til et alumnitreff for ditt kull eller studie i høst, bistår vi gjerne med planleggingen.

Ta kontakt på alumni@uia.no