English version of this page

Søk om plass på Metochi

Søknader om opphold på Metochi behandles fortløpende, med prioritet til kurs som oppfyller våre faglige mål. Vi gleder oss til å ønske både enkeltpersoner og grupper hjertelig velkommen!

Sesongen varer fra slutten av april til slutten av oktober.

Søk om plass

Ved like relevante søknader vil interne søknader fra Universitetet i Agder prioriteres. Vi vurderer også gruppestørrelse, finansieringsmuligheter og gjennomførbarhet.

Andre viktige kriterier inkluderer faglig nivå, bidrag til Metochis mål, nettverksbygging, og renommebyggende tiltak. Alle søkere vil motta tilbakemelding etter tildeling. Tildelte søkere vil få en kontrakt med detaljer om avbestillingsbetingelser og depositum.
Metochi tar imot enkeltpersoner samt små og store grupper. For grupper som ikke ønsker å dele området med andre, kreves minimum 30 deltakere. Maksimumsantallet er 50.

Publisert 20. juni 2024 - Sist endret 2. juli 2024