Verdien av samarbeid mellom næringslivet og studenter

Månedens Horisont ble ledet av Mikkel Erichsen fra Nymo. Arrangementet tok plass i Amfiet, 1. etg. på UiA Campus Grimstad.

Bildet kan inneholde: verden, azure, projeksjonsskjerm, visningsenhet, duppeditt.

Mikkel Erichsen, Corporate Engineering Manager hos Nymo, delte sine erfaringer fra samarbeid med studenter. Alle foto: Miriam Olsen

Av Miriam Olsen
Publisert 6. mai 2024 - Sist endret 6. mai 2024

Månedens Horisont belyste verdien av samarbeid mellom næringslivet og studenter.

Presentasjonen ble ledet av Mikkel Erichsen, Corporate Engineering Manager hos Nymo - Part of the J.J Ugland Companies. Dette er en bedrift som har sett verdien av samarbeid og delte i dag sine erfaringer med studenter som ressurs - både gjennom internship, oppgavesamarbeid, jobb, lærlinger m.m.

Vi takker Mikkel Erichsen for en flott presentasjon og informerer om nytt Horisont møte 6. juni.

Neste tema: Co-creating the future – The case of FLOW.
Les mer her!

Hva er Horisont?

• Horisont er en uformell møteplass for inspirasjon, impulser og innspill av folk fra næringsliv, akademia og studenter.
  • Konseptet er et samarbeid mellom University of Agder (UiA), J.B. Ugland Eiendom og GRIMSTAD NÆRINGSFORENING.
  • Horisont arrangeres første torsdag i måneden kl 11.30 – 12.15 i Amfiet, 1 etg. på UiA Campus Grimstad.

Kom og bli inspirert!