Vil du ta imot spesialpedagogikkstudenter i praksis

Vi har et stort behov for praksisveiledere og ønsker praksisplasser innenfor skole, barnehage og andre institusjoner som gir tilbud til barn, unge og voksne med utfordringer.

Praksisperiodene

• Spesialpedagogikk 1 har en praksisperiode på 4 uker innenfor skole og barnehage, på våren.
  • Bachelor i spesialpedagogikk har en praksisperiode på 2 uker innenfor skole og barnehage, på våren.
  • Bachelor i spesialpedagogikk har en praksisperiode på 2 uker innenfor virksomheter som gir tilbud til barn, unge og voksne med utfordringer der miljøterapeutisk arbeid er formålstjenlig tilnærming, på våren.
  • Master i spesialpedagogikk har en praksisperiode på 2 uker innenfor tjenester og institusjoner tilknyttet det spesialpedagogiske feltet, samt i skole og barnehage, på høsten.

Kontakt oss for å bli praksisplass

Send en e-post til Praksisrådgiver Sara Werling Sørstrand med en kort beskrivelse av egen bakgrunn og virksomheten som du arbeider innenfor.

Publisert 21. apr. 2024 - Sist endret 21. apr. 2024