Videoer fra fakultet for kunstfag

Forskerportrett

Gunn-Hilde Erstad Haugen

Gunn-Hilde er bassist i bandet Rendezvous-Point, og forsker på hvordan fysisk trening kan hjelpe henne til å bli bedre i rollen som musiker.

Gunn-Hilde Erstad Haugen

Bjørn Charles Dreyer

Stipendiat Bjørn Charles Dreyer forsker på gitar og elektronisk musikk i et kreativt perspektiv.

Bjørn Charles Dreyer

Møt de ansatte

Jens Forus

Sveinung Bjelland

Jørn Eivind Schau

Mariam Kharatyan

Mariam Kharatyan har sin musikalske bakgrunn som klassisk pianist og fullførte sin mastergrad ved Komitas Musikk Konservatorium i Yerevan, Armenia. I 2012 flyttet hun til Norge og fullførte masterprogrammet i vest-europeisk musikk ved Universitetet i Agder. For tiden er hun Universitetslektor i Institutt for klassisk musikk og musikkpedagogikk ved Universitetet i Agder.

Mariam Kharatyan

Bjørn Ole Rasch

Bjørn Ole Rasch er professor i populærmusikk.

Bjørn Ole Rasch

Robin Rolfhamre

Professor Robin Rolfhamre vil endre måten vi forstår og bruker historisk musikk på – og hvordan vi ser på og underviser om fortiden, nåtiden og teoretiserer om musikalsk fremtid.

Robin Rolfhamre