– Ta vare på dere selv, og ta vare på hverandre!

– Starten på 2021 ble litt annerledes enn vi hadde tenkt. Men vi oppfordrer alle studenter til å se på disse på to ukene som en mulighet til å både komme i gang med studiene og delta på ulike digitale aktiviteter, sier dekan Marit Wergeland.

Dekan Marit Wergeland kommer med en videohilsen til alle kunstfagstudenter.

– På Fakultet for kunstfag har vi lyst til å bidra til at din hverdag som student skal bli enda litt bedre. Derfor kommer vi den neste måneden til å invitere til ulike digitale aktiviteter. Blant annet digitale lunsjpauser som gjør at du kan spise nista di sammen med medstudenter og ansatte.

– Samtidig vil jeg oppfordre dere studenter til å sette i gang ulike digitale aktiviteter på egenhånd for å treffes. På den måten blir hverdagen litt mer vanlig. Ta vare på dere selv, og ta vare på hverandre, så håper jeg vi sees snart, oppfordrer dekanen. Se videohilsen her: