Skal du skrive masteroppgave til våren?

Lærerutdanningene ved UiA gjentar suksessen og tilbyr digitale lesesaler for studenter på barnehage- grunnskole- og lektorutdanningen.

Lærerstudentene Jon Magnus Vik, Matias H Smørvik, Eline K Terjesen og Ina Kleveland er engasjert for å drive de digitale lesesalene.  (Foto: Ingvild Bergan)
Lærerstudentene Jon Magnus Vik, Matias H Smørvik, Eline K Terjesen og Ina Kleveland er engasjert for å drive de digitale lesesalene. (Foto: Ingvild Bergan)

Alle masterstudentene på de tre utdanningene vil få en invitasjon til den digitale plattformen Teams. Her kan du delta på skriveøkter i digitale lesesaler i Zoom, ha kaffepauser med medstudenter og snakke med andre om arbeidet med masteroppgaven.

På Teams møter du blant annet de fire studentene Matias H Smørvik, Eline K Terjesen, Jon Magnus Vik og Ina Kleveland. De kommer til å legge til rette for aktiviteter som kan bidra til at du får bedre struktur og motivasjon i arbeidet med masteroppgaven din.

Invitasjonen vil bli sendt til din student e-post.

Velkommen!

Les mer her om hvordan tidligere masterstudenter har brukt digitale lesesaler.