Gratis julemiddag til Grimstad-faste studenter

Kan du ikke reise hjem i jula? Da kan du som studerer i Grimstad få to middager levert på døra!

Illustrasjon av julemat

For mange blir ikke dette helt den julen de hadde sett for seg. Strengere nasjonale tiltak, og anbefalinger for ut- og innreise, gjør at mange studenter velger å feire jula ved sitt studiested. Til de av dere som bor i Grimstad har vi en gladnyhet; lille julaften og lille nyttårsaften kan du få gratis middag, spandert av Grimstad kommune.  I tillegg bidrar Coop Extra med en overraskelse. Registrer deg, og maten blir levert direkte på døra hjemme hos deg.

Ordningen er tilrettelagt for de med spesielle mathensyn, med alternativer for veganere og vegetarianere, de som ikke spiser svin, laktoseintolerante og glutenallergikere.

Påmeldingsfrist 19. desember kl. 20:00.