Universitetsstyremøte 27. november

Styret ved Universitetet i Agder har møte onsdag 27. november 2013 kl 09:15, i Uglandsstua, Campus Grimstad.

Sakspapirene finner du her: (Se under 27. november i høyre spalte)

Med unntak av den siste biten av styremøtet, er det åpent for alle interesserte. Saker som er unntatt offentlighet er ikke klikkbare i sakspapirene. Vedtakene er offentlige.

Saksliste: (Her er en foreløpig saksoversikt, endelige saksnummer og -liste kommer, og kan leses i sakspapirene (Se under 27. november i høyre spalte))

Godkjenning av innkalling

Godkjenning av saksliste

Protokoll fra forrige møte

Instituttinndeling ved Fakultet for samfunnsvitenskap og Handelshøyskolen ved Universitetet i Agder

Krav om egen bærbar datamaskin for studenter

Organisering av forskningsgrupper ved UiA

Revisjon av forskrift om studier og eksamen ved UiA

Ny forskrift om opptak til studier og emner ved Universitetet i Agder

Oppnevning av medlemmer til Tilsettingsutvalg for undervisnings- og forskerstillinger

Sørlandsutvalget: Oppfølging av forslag til statsbudsjett for 2014

Valg av nye representanter til fakultetsstyrene ved fakultet for samfunnsvitenskap og Handelshøyskolen ved Universitetet i Agder

Tilsetting i midlertidig 20% stilling som professor II (kallelse) ved Fakultet for teknologi og realfag

Plan 2014. Oppfølging av UiAs strategi

Referat- og rapportsaker 27.11.2013

Forlengelse av midlertidig tilsetting i 10% stilling som professor (kallelse) ved Fakultet for økonomi og samfunnsvitenskap

Søknad om etablering av ny ph.d-spesialisering under ph.d-programmet ved Fakultet for kunstfag- "Kunst i kontekst"

Budsjettfordeling 2014

Fellesprosjektet HiT-UiA. Status og framdrift.

Universitetsmuséum - rapport fra arbeidsgruppen.

Personalsak (unntatt offentlighet).