Jump to main content

Reidun Ims

Førsteamanuensis

Kontortid:
Eg har kontor i H-bygget, og kan treffast der. Arbeidsdagane inneheld både undervisning og forsking, og eg kan derfor nåst på e-post om eg ikkje er å finne på kontoret.

Eg er utdanna sosionom frå Sosialhøgskolen i Stavanger i 1994. Hovudtyngda av arbeidserfaringa i praksisfeltet er frå det kommunale barnevernet. Eg har master i sosialfag frå UiS i 2014, med sosialpedagogikk i fagkretsen. Masteroppgåva mi omhandla kompetanseutvikling i barnevernet.

PhD.arbeidet mitt har spesialisering i sosialt arbeid med fokus på arbeid og integrering.

Forskning

Forskar på arbeid og integrering

Undervisning

Master i barnevern

Bachelor i sosialt arbeid

Arbeidserfaring

Eg har erbeidd i kommunalt barnevern som saksbehandlar, teamkoordinator, seksjonsleiar og leiar. Eg har vidare arbeidd i sosialtjeneste og NAV.

Stipendiat m/ 25 % undervisningsplikt ved UiS i 4 år

Faglige interesser

Barnevern. Etikk. Fenomenologi. Integrering. Dialogisme. Danning.

Vitenskapelige publikasjoner

• Ims, Reidun (2021). Immigrants’ experiences of the importance and value of work in Norway: Implications for social work. Social Work & Society. ISSN: 1613-8953. 19 (2).
  • Ims, Reidun; Lorås, Lennart; Ness, Ottar; Finlay, Linda (2021). Immigrants’ experiences on integration while attempting to access the labour market: Implications for social work practice. Social Sciences. ISSN: 2076-0760. 10 (4). doi:10.3390/socsci10040121.

Sist endret: 14.05.2023 21:05