Even Fjellestad

1364 Seniorrådgiver

Teamkoordinator for UiA CoLAB

Kontor:
13118 ( Universitetsveien 13, Kristiansand )

Jeg er teamkoordinator for UiA CoLAB. I tillegg til å ha et overordnet ansvar for CoLAB, handler mye av jobben om å koble våre studenter og ansatte med våre regionale partnere, som kommuner, næringsliv, organisasjoner med mer. Jeg leder og deltar i ulike prosjekter og kurser og veileder studenter om innovasjon og entreprenørskap i kurs som TFL108 og 939, SV420 og ORG469. Jeg driver også en del med rådgivning og prosessfasilitering. Jeg er glad i en prat og er tilgjengelig på telefon, e-post, eller på kontoret i bygg 13 på campus Kristiansand.

Jeg er utdannet fra Handelshøyskolen BI, Kingston Business School og UiA i markedsførings- og prosjektledelse, samt innovasjon og kunnskapsutvikling.

Jeg har bakgrunn fra både små og store virksomheter i privat og offentlig sektor. Jeg jobbet tidligere som næringsrådgiver i Business Region Kristiansand, og har også erfaring fra Grønn Kontakt som prosjektleder, samt fra Kristiansand kommune og Agder Energi som trainee gjennom Trainee Sør.

Ved siden av jobben gjør jeg litt frivllig arbeid i markedsavdelingen til IK Start og er leder for Trainee Sør alumni.

Sist endret: 10.03.2023 09:03