18. aug 2022

maikeg13
UiA Alumni

Arendalsuka: Work-Life Balance og selvledelse

Agdering, UiA Alumni, Næringsforeningen i Kristiansandsregionen og Arendal Næringsforening inviterer til Teft for næring, en møteserie der vi ønsker å utfordre det etablerte for å sammen se utviklingsmuligheter for regionen vår. Møteserien vil gjennom regelmessige møter gi faglig innsikt som er nyttig både for studenter, nyutdannede og mer erfarne i næringslivet.

18 aug
kl 18:30 - 19:30

Legg til kalender

UiA-teltet, Arendal

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

maikeg13
UiA Alumni

Teft for næring tar turen til UiA-teltet under Arendalsuka, og retter denne gangen oppmerksomheten mot Work-life balance og selvledelse. Vi har store forventinger til oss selv, og kanskje har de unge i arbeidslivet ekstra store forventninger.
Etablere karriere, stifte familie, trene, ta vare på venner, ta vare på hobby og ta vare på deg selv. Hvordan får vi kombinert dette?
Hvordan får vi et godt liv?

Konferansier er Ingvild Jensen, daglig leder i Agdering.
Foredragsholdere:
- Tor Geir Kvinen, Førsteamanuensis ved Handelshøyskolen Executive, UiA.
- Betty Lunøe Aasheim, Chief Commercial Officer and Executive member of Board of Directors FIVEN ASA, dataingeniør-alumn fra UiA
- TBA

Etterfulgt av panelsamtale med foredragsholderne og U40-representant Maria Steinstø (Instagram @degogjobb, byggingeniør-alumn fra UiA) og Arendal Ung-representant (TBA).

Vi setter pris på om du melder deg på arrangementet i forkant. Arrangementet er gratis.

Her kan du lese om arrangementet på Arendalsuka nettside.